Hír: Diákmobilitás Máltán
Küldte: ptdemeter
2024. május 06.

Teljes nézet
Április 21-28-ig iskolánk 20 nyolcadik osztályos tanulója az Erasmus Mobilitás keretében Máltára utazott. Az órák egy részében a gyerekek a máltai kultúrával ismerkedtek meg, más részében a fenntarthatóság témakörével foglalkoztak.

Diákjaink a máltai Szent Aloysius katolikus fiúiskola tanulóival közösen, csoportmunkában dolgozták fel a témaköröket. Nagy élmény volt számunkra, hogy rész vehettünk az iskola hagyományos évenként megrendezésre kerülő tehetségkutató gálájának főpróbáján.

Az órák után közös kirándulásokon szerveztünk. Voltunk a régi fővárosban Mdinában, és a jelenlegiben is, Vallettában, ahol megnéztük a Szent János Székesegyházat, és a Szent Elmo erődöt, illetve meglátogattuk a helyi science múzeumot. Ültünk városnéző kisvonaton, és szombaton egész napos hajókirándulásra mentünk. Láttuk Gozo és Comino szigetét, és megnéztük a Kék Lagúnát.

Utunk zárásaként vasárnap a mediterrán tengeri parkban töltöttük az időt, ahol az oroszlánfókák, papagájok, és delfinek etetését láthattuk. Az időjárás nem volt végig kegyes hozzánk, de azért volt részünk napsütésben, melegben is. Mindent összevetve jól éreztük magunkat.

Élményekben gazdag hét volt. Reméljük, hogy a gyerekek sokat fognak profitálni az itt tanultakból.

Ezen hír származási helye: Aquincum Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola