Elérhetőségek

Észak-Budapesti Tankerületi Központ

1033 Budapest, Fő tér 1.

Aquincum Angol-Magyar Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
1031 Budapest, Arató Emil tér 1.
OM azonosító: 034848
Telefon/Fax: +36 1 430-0186; +36 1 368 7818; mobil: +36 30 316 3106
E-mail: titkarsag(pont)aquincum(kukac)ebtk(pont)hu

Véletlenszerű Képek

Felsős farsang
2019/2020 - Felsős farsang
Képek: 17
aug31
Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban

Angol tábor Visegrádon – az 1. b és 1. c élménybeszámolója

Teljes nézet
A Mogyoró-hegyen található Madas László Erdészeti Erdei Iskolát választottuk első táborunk helyszínéül. Hétfőn reggel aggódó szülői szemekkel kísérve indultunk el, hogy két kellemes napot eltöltve a festői környezetben ráhangolódjunk az iskolára.

Érkezésünk után nem is volt időnk, hogy felfedezzük szállásunkat, már indultunk is első foglalkozásunkra. Három csoportot alkotva sütöttünk szedres sütit, festettünk növényekkel és látogatást tettünk egy erdei tavacskánál, hogy megismerkedjünk a vizek világával. További érdekes program volt az apró életek mikroszkopikus vizsgálata is.
Itt rögtön egy kis kalandba is csöppent a túrázó csapatunk, mert egy leányzó belepottyant a vízbe. Szerencsére csak egy mulatságos élménnyel gazdagodott a kislány, nem történt semmi baja. Az első élményektől elcsigázva nagyon jóízűen fogyasztottuk el ebédünket. Ebéd után jutott egy kis időnk arra, hogy felfedezzük a tábort. Délután hármas csapataink forgószínpad szerűen újra elindultak sütni, festeni és túrázni. Megtanultuk néhány erdei állat nevét angolul is és egy izgalmas puzzle kereső után minden ház kapott egy csapatnevet (bear, fox, owl, rabbit). Sajnos az időjárás nem kedvezett a lelkes csapatnak, mert a vacsora ideje alatt eleredt az eső és az angol nótázás idejére beszorultunk a „tök-házba”. Az este folyamán megtanultuk az Animals went in two by two című dalt, mely nagyon jól illett a mi meteorológiai inzultusunkhoz. Szerencsére az időjárás kegyes volt hozzánk, a tábortűz és a rókavadászat idejére elállt az eső. Sajnos ezután újra megnyíltak az ég csatornái és táborozásunk alatt nem is állt el.

Apró gyermekeink az este közeledtével egyre távolabbinak érezték szüleiket, és csillogó szemeik kezdtek megtelni könnyel. A napi izgalmak és fáradalmak hatására azért majdnem mindenki gyorsan álomba zuhant, és reggel újabb izgalmakra, felfedezésekre éhesen ébredtek fel. Az angolfoglalkozásunkat, az égi áldásnak köszönhetően, ismét zárt térben tartottuk meg.

A tábor ideje alatt minden háznak lehetősége volt pontokat gyűjteni, a magatartásukkal, rókavadászattal és az angolos feladatokkal. A gyerekek izgalommal várták, hogy kihirdessük az eredményeket. Minden csapat nagyon jól teljesített, így dobogós helyezést ért el. Sok szép toll, jegyzetfüzet, vonalzó és logikai játék talált gazdára.

A vacsora után megérkezett értünk a busz, és kellemes élményekkel a szívünkben búcsút intettünk a tábornak.